Четвер, 21.09.2017, 02:35
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Які матеріали Ви хотіли б бачити на нашому сайті?
Всього відповідей: 41
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Педагогічна рада. Інформаційно-методичний вісник 2015 рік


 

1.Вивчення стану викладання предметів
 
2.Алгоритм підготовки до відвідування уроку
 
3.Методична мета  відвідування уроків
 
4.Схема аналізу уроку
 
5.Висновки та пропозиції  відвіданих уроків
 
6.Пропозиції за підсумками вивчення стану викладання предмета
 
7.Алгоритм для перевірки гурткової роботи
 
8.Алгоритм самоаналізу уроку вчителем
 
9.Організація проведення нарад при директорові
 
10. Контрольно – аналітична діяльність заступника директора та її вплив на зростання фахової майстерності вчителя

 

Технологія підготовки проекту наказу

Основною функцією директора школи є функція управління. Саме ця функція вимагає виконання певних дій для забезпечення організованості в управлінні процесом діяльності всіх членів педагогічного колективу. За технологічного підходу управлінська діяльність має вигляд ланцюжка відповідно до технологічних функцій, наприклад, планування-організація-контроль. Для того, щоб контроль був ефективним, він повинен відповідати загальним принципам: * принцип стратегічної спрямованості контролю: ефективний контроль має сприяти досягненню мети школи; * принцип відповідності справі: контроль повинен відповідати виду діяльності, який перевіряють, об’єктивно вимірювати й оцінювати те, що справді важливо; * принцип дії: контроль виправданий тільки тоді, коли відхилення потім підлягає корекції; * принцип своєчасності контролю. Центральною ланкою діяльності директора школи є прийняття рішення. Прийняття управлінського рішення – це вибір найоптимальнішого способу розв’язання управлінської проблеми. У цьому випадку набуває значущості психологічна готовність директора до управління, насамперед його вміння приймати управлінські рішення та здійснювати контроль за їх виконанням. Рішення, які приймає керівник школи, мають бути науково обґрунтованими, базуватися на всебічному аналізі певної проблеми, орієнтуватися на їх розв’язання. Важливою умовою управління школою є своєчасність у прийнятті рішення. Порушення цього принципу може позначитися на результатах діяльності педколективу, породити відчуття незадоволення. Управлінські рішення мають бути конкретними, чітко і стисло, доступно і зрозуміло відображати зміст проблеми та способи її розв’язання, називати конкретних осіб, відповідальних за ті чи інші напрямки та види діяльності, термін, протягом якого проблема має бути розв’язана. Управлінські рішення повинні бути реальними для виконання, мають обов’язково передбачати механізм контролю за їх виконанням, оскільки сам факт прийняття рішення ще не гарантує його виконання, а відсутність контролю не забезпечує своєчасної діяльності. Річний план роботи школи є колегіальною формою прийняття управлінського рішення, виконання якого контролюється щотижня на оперативній нарад при директорові, де аналізується усно виконання річного плану за минулий тиждень, у разі потреби вносяться зміни та корективи до нього. За результатами І семестру та за рік рекомендується видавати наказ у школі «Про виконання річного плану роботи школи». Однією з важливих сторін керівництва школою є підготовка й видання наказів, їх оперативність. Це форма управлінського рішення вимагає обов’язкового та своєчасного виконання завдань, визначених у ньому. Накази умовно поділяються на такі види: * з кадрових питань; * з питань основної діяльності (організація навчально-виховного процесу); * нормативні (затвердження робочого навчального плану, розподіл обов’язків між працівниками школи, про «Правила внутрішнього розпорядку» тощо); * про зарахування учнів до школи, вибуття їх зі школи, переведення до наступного класу. Усі накази складають 2 основні групи документів: накази разової дії та накази тривалого використання. Накази з питань навчально-виховної роботи поділяються на: * установчі; * констатаційно-установчі; * аналітико-узагальнювальні. Особливістю річного плану роботи є щомісячний перелік наказів, які повинні бути видані у школі. Це накази, які є результатом виконання розділу річного плану «Система внутрішньошкільного контролю» (аналітико-узагальнювальні), та обов’язкові (накази установчі, констатаційно-установчі). Такий перелік наказів дає можливість постійно тримати в полі зору директора школи видання цих документів та контролювати їх виконання. Витяг з річного плану роботи школи (накази, які повинні бути видані у вересні). № Назва наказу Хто готує Відмітка про виконання 1 Про створення атестаційної комісії 2 Про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у 2009-2010 н.р. 3 Про підсумки працевлашту-вання та подальшого навчання випускників 9-х та 11-х класів 4 Про виконання заходів місячника «Увага, діти!» 5 Про результати перевірки ведення шкільної документації Запроваджена система контролю за виконанням наказів передбачає заповнення контрольної картки й таблиці контролю. Контрольна картка Назва і зміст документа_____________________________________ №_____ від «___»________ 2010 р. Відмітка про зняття з контролю «___»_______ 2010 р. Зміст роботи з виконання___________________________________ У кого на контролі_________________________________________ Виконавці________________________________________________ Зміст роботи з виконання___________________________________