- 2012 Січень
- 2012 Березень
- 2012 Червень
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
17:00 Цикл тренінгів за програмою курсу «Основи інформаційно-комунікаційних технологій» | |
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. Педагоги повинні володіти основами використання комп’ютерної техніки як засобу навчання, широко впроваджувати нові інформаційні технології в шкільну практику, використовувати комп’ютерні класи для проведення уроків із різних предметів. Одне з головних завдань методичного кабінету – організувати навчання для педагогічних працівників району з питань використання сучасних інформаційних технологій у навчально-виховному процесі. Так, з ініціативи директора Кровинківської школи Заверухи Л.Я. та з метою впровадження ІКТ у навчально-виховний процес з 23 вересня до 07 грудня 2015 року було проведено цикл тренінгів за програмою курсу «Основи інформаційно-комунікаційних технологій» для педагогічних працівників школи.Навчання вчителів проходило в очному та дистанційному форматах. У тренінгах взяли участь 15 педагогів. Для практичних занять із вчителями Клачко Л.М., методист з інформатики районного методичного кабінету, розробила план навчального курсу «Основи ІКТ». Програма курсу є універсальною та підходить для навчання учителів будь-якого фаху, які працюють з дітьми різного віку, може використовуватись в урочний та позаурочний час. Під час першого засідання для визначення рівня ІКТ було здійснено анкетування, ознайомлено педагогів з планом курсу, розроблені методичні рекомендації. За час проведення практикумів кожен учитель працював над створенням власних мультимедійних презентацій, листівок, візиток з електронними таблицями та хмарними технологіями тощо. Наприкінці кожного модуля занять вчителі виконували залікові роботи, які показували рівень засвоєння навчального матеріалу. Протягом усього курсу на допомогу вчителям розроблені збірники практичних робіт з тем «Текстовий редактор Word», «Створення мультимедійних презентацій PowerPoint», «Робота з електронними таблицями Excel», «Основи роботи в Інтернеті. Використання хмарних технологій. Додатки Google», які містять теоретичні відомості, інструкції, практичні роботи. 07 грудня 2015 році у підсумковому занятті взяла участь завідувач райметодкабінету Сурмай Л.О. Свої набуті навички вчителі з успіхом продемонстрували під час проведення тесту із курсу, за результатами якого усі учасники отримали сертифікати. Подяку відділу освіти та районного методичного кабінету за організацію проведення навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій вручено директору школи Заверусі Л.Я. Завідувач райметодкабінету Сурмай Л.О. ознайомила педпрацівників з матеріалами журналів «Практика управління навчальним закладом освіти» (№9, вересень 2015 р.), «Практика управління дошкільним закладом освіти» (№9, вересень 2015 р.), в яких надрукована стаття методиста з інформатики Клачко Л.М. «Документи Google в управлінській діяльності».
| |
|
Всього коментарів: 0 | |